Tengah menunggu kawan-kawan aku di TGI Fridays Pavillion Kuala Lumpur….. dekat depan office aku je….. untuk berbuka puasa…. Entah mana-mana perginya diaorang ni….. Firdaus yang snap gambar aku ni…..

Salah satu hidangan pencuci mulut tambahan Cookies & Cream…. yang maincoursenya dah settle dah…. aku order : Fried Mac & Cheese… Blackened Chicken Elfredo… Chocolate Malt Cake….. airnya senang : Coke……
Lama juga aku tak datang makan sini…. kawan makan takde…. dulu selalu datang makan dengan family….. barulah seronok makan…. orang ramai bila tak habis ada saje yang tukang habiskan… kalau sorang2 atau geng kerja, kena makan sampai habis sendiri…..

Yang sebelah aku ni arkitek tempat aku kerja sekarang ni….. yang dia ni kepala best… kuat makan macam yang lain2 juga…. dan rapat dengan kitaorang sejak dia masuk company ni…. dan merupakan salah seorang ahli makan geng aku….. nama Fiona….. Fiona… tercipta irama cinta ini… hanyalah untuk mu……

Yang ni tak payah ceritalah kawan makan aku…. Hazlan dan Bert…… Macam nak muntah bila selesai makan…. kenyang yang amat….

Geng makan-makan….. Dari kiri : Firdaus… Aku…. Fiona…. Hazlan…. Bert….. Apa2 pun ni saje geng kita orang….. Yang tolong tangkap gambar budak TGI Fridays…. depa yang semangat nak tolong tangkapkan gambar kitaorang…..

Posing kekenyangan….. dari kami untuk tatapan umum….. heee hee hee…. kitaorang lepak kurang2 3 jam…. borak2…. kalau kat office takde masa banyak kerja…… berselisihpun angkat2 kening je….