Operasi Perobohan Kuil Hindu Di Tanjung Harapan, Pelabuhan Klang

Gambar ni entah kali ke berapa entah aku buat perobohan tempat ibadat haram…. banyak juga yang dah aku robohkan…. marah bangsa tertentu ni kat aku…. nak buat macam mana dah ditugaskan macam tu….

Kakitangan aku En.Shapie, tengah menjalankan kerja berat….. pakai tukul bukan kecik2… besar gila, kalau kecik bila nak siap kerja…. tukul tu sentiasa je ada dlm Pajero….

Yang namanya En.Mazlan….. Dia ni best sebab dalam Klang semua samseng2 dia kenal dan kawan dia…. Masalah2…. Sebenarnya penat bila buat kerja2 macam ni…. Bila jentera takde…. kerana perobohan secara mengejut…..

Yang ni pulak En.Hafizi….. dia ni badan besar dan rendah sebab geng2 ‘body builder’…… setakat pakai tukul ni takde masalahlah bagi dia….. selalu angkat berat….

Gambar Paling Menarik Pernah Aku Rakamkan

Apa yang korang nampak ????? Tengok betul2…..

Papan takde yang dibuat sendiri oleh Indon yang tinggal berhampiran…. Suka2 hati je buat papan tanda sendiri….. Tapi kiranya kesedaran sivik juga depa ni….. Bestkan….. Yang bestnya ‘Ketua MPK’…. sepatutnya ‘Arahan Dari Yang Dipertua MPK’…. Indon…. Indon…..

Advertisements