Tawaran Hebat Sementara Stok Masih Ada….
Original Set iPhone 3G 8GB….
Sesiapa yang berminat dengan handphone iPhone 3G 8Gb bolehlah menghubungi saya dengan segera kerana saya ada lubang hp tersebut dengan harga yang amat murah….. Saya telah membuat tinjauan last 2 week di area KL, harga yang ditawarkan amat tinggi dari apa yang saya akan sebut sekejap lagi…. Saya telah membelinya tahun lepas, tetapi harganya jauh berbeza dengan harga yang saya dapat ni…..

Harga Pasaran : RM2800 – RM3600 seunit (ikut suka hati peniaga je nak letak harga.. kadang melampau2 pulak tu.. saya dah survey dulu…)
Harga Saya : RM2200 sahaja…. serius…. (kurang lagi RM100)

*Beli banyak unit lagi murah…

Memang sekarang pasaran untuk HP tengah ‘pisang panas’ jadi peluang untuk memilikinya juga agak sukar kerana sebut harganya yang tinggi…. Sesiapa yang ingin membelinya boleh menghubungi saya di talian 019-4404403 (Muz) atau melalui email saya : muzshah_zainal@yahoo.com ….. Untuk yang betul2 berminat sahaja ye…..