HAAA…… INILAH BUDAKNYA….. KAWAN2……

Inilah budaknya yang impikan Counter Number blog dia diangka 22,222 tu….. Hajatnya dah pun tercapai…… Suka sangatlah lepas ni…..

Untuk sekian kalinya aku amat terkejut, atas kerajinan aku untuk memprint screen blog seseorang tu, difahamkan aku akan dapat hadiah….. Owhh… sungguh ku tak sangka…. aku cuma nak menolong seorang kawan blogger dan kebetulan masa yang aku mengupdate blog aku serta menjawab comment2 dari blog aku, aku pun bukalah my favorite blog tu…. Ruangan counter dia menunjukkan sedikit sahaja lagi untuk sampai kepada apa yang dia hajati dan impikan…. So aku tunggu dan kerap kali juga aku keluar masuk ke dalam blog dia….. sampailah ke angka 22,222 yang diimpikan itu tiba…. dengan pantas aku menekan butang print screen…. lepas tu save as ke dalam file document aku….. tujuan untuk bagi dia nanti kalau2 takde siapa yang capture blog dia atau dia sendiri….

Ni ruangan entry dia untuk aku….. Nampak tak nama aku dan nama panggilan aku….

Dia ni merupakan blogger aku yang amatlah rajin melayan kerenah blogger dia…. termasuklah aku yang baru lagi menceburi bidang memblog ni…. Dan dia juga merupakan pengulas popular aku yang pertama dalam ranking blog aku….. Tak lain tak bukan dia adalah Cik Syaidatie Nadwa Kamaruzaman @ Wawa_Nadwa yang merupakan salah seorang blogger popular di dalam ruangan blogspot…. Blog dia adalah http://misswawa.blogspot.com ….. Tak sangka pulak ada hadiah, apa hadiahnya… kena tunggulah….. Nanti aku buat entry hadiah yang diterima…. perasan2 je macamlah dapat…..

Yang ni adalah rupa blog dia… Cantik dan kemas untuk dilayari….. …Owhh! Wawa…

Hari ni (23/4/2009) dia buat entry untuk aku sebab emailkan dia Print Screen 22,222…. malam kelmarin….. Tengahari tadi bila aku buka blog dia mak aii ada entry pasal aku…. tak sangkalah sampai macam ni sekali…. siap promote blog aku lagi….. seronok gila….. lagi2 dia ada kata nak bagi hadiah…. sungguh tak ku sangka2….. terima kasih diucapkan….. tidak minta apa2 pun cuma menolong kawan2 blogger je…… esok2, hari aku minta tolong, mungkin diaorang ni jugalah yang akan bantu aku…. Insya-Allah…… Terima kasih sekali lagi…..

Advertisements