Kan aku kata, aku lupa nama dia sebab susah nak eja dan sebut…. Tapi panggilannya Ciecie je…. 2 hari lepas dapat SMS dari ibunye di Jakarta memberitahu nama penuhnye… Mak aiii susahnye nama…. Berbelit lidah nak menyebut….
Nama penuhnye adalah : BETRIENA ECCI MANUELA PENGERAN ROSLI…. Pengiran Rosli tu nama bapanye….. nama kat sanalah tu….. yang merupakan bapa kepada Intan dan Izzat….
Tempat tinggal : Lapangan Bali, Jakarta… Umur baru masuk 3 tahun…. Bila nak datang lagi ke Malaysia… tak tahu lagi…. Kalau datang aku kena belajar bahasa Indonesia…. Kalau Intan dan Izzat dah biasa cakap bahasa sana, macam aku terkial2 lagi sebab jarang tengok cerita Indon…. Bila dapat anak buah Indonesia tak terbelit lidah dibuatnye…. hehehehe…. kelakar2…..
Advertisements