Seperti yang dijanjikan…. Aku akan mengumumkan siapakah pemenang untuk contest Follower Aku Yang Ke-190 @ 191….. Ada 2 calon dalam contest ini yang telah aku pilih iaitu Blogger KOJAH (Follower Ke-190) dan Blogger JIVEBUMZ (Follower Ke-191)…. Dan tak semestinye mereka berdua akan mendapat hadiah yang aku sediakan….. Sebab hadiahnye satu je….. Pelbagai pandangan mengenai pemenangnye…. Tapi bagi aku nombor yang aku akan pilih ini mempunyai sebab musabab….. Jadi tanpa melengahkan masa, maka dengan ini aku akan mengumumkan pemenangnye adalah.. :

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

Blogger JIVEBUMZ……..!!!!!!!

Pemilihan ini telah dibuat dengan teliti… kononnye…. Pemilihan nombor Follower Ke-191 adalah disebabkan kalau diperhatikan bahawa salah seorang follower aku itu adalah aku sendiri Chilabaey’s…. Kedudukan sebenar yang aku cari adalah Follower Ke-190

So, untuk Blogger KOJAH (Ke-190 ditolak 1 follower = Ke-189) manakala Blogger JIVEBUMZ (Ke-191 ditolak 1 follower = Ke-190) maka dengan itu Blogger JIVEBUMZ adalah dengan rasminye merupakan PEMENANG nye…. Tahniah diucapkan…..

Sila berikan alamat untuk penghantaran hadiah tersebut di email saya (muzshah_zainal@yahoo.com)…. kalau lambat bagi saya bagi kat orang lain nanti… hehehe…. dan untuk Blogger KOJAH juga boleh berikan alamat juga, mungkin hadiah saguhati akan diberikan…. kalau naklah… hehehe…. Terima kasih kerana menjadi follower saya setakat ini….
Advertisements