Kad Raya Maya Untuk Blogger2 Aku

[Sticky Mode:Sila Scroll Utk Entry Baru] Sempena Hari Raya Aidilfitri yang akan menjelang tak beberapa hari ni…. Saya dengan rendah diri ingin memohon ampun dan maaf kepada semua followers dan juga blogger2 aku yang selama ini berusah payah dan menghabiskan masa melawat ke blog aku ‘ChiLaBaey’s Spot’….. Sambil2 tu memberikan komen yang memberangsangkan dan juga berguna untuk aku guna untuk mengharungi hidup ini…. Selain itu juga telah memberikan kegembiraan tambahan serta menambahkan kawan2 baru dalam riwayat hidup aku ini….
Walaupun tidak semuanye aku berjumpa, Insya-Allah kita akan ketemu juga kelak…. Bagi mereka2 yang aku sentiasa blognye, aku ingin memohon ampun dan maaf sekiranya aku ada menyinggung hati dan perasaan korang dalam dunia blog ni…. Semua gurauan dan komen yang aku berikan itu tidak mempunyai niat yang tidak baik…. Kalau buat rumah terbuka tu, panggil2lah aku yer…. So, pesanan dari aku untuk semua ‘Jaga Diri, Jaga Makan dan Jaga Badan’ dan pada hari lebaran nanti ‘Senyumlah Selalu Macam Selalu’ yer….. Ucapan Terakhir :

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN…

*Nota Kaki
: Terima kasih kepada blogger2 tegar aku – Wawa_Nadwa, Anuar K, Clara Emily Cancer, Raihanna, Nabila Farhana (bee), Joegrimjow, Hazzy Ishak, Miss Hirose, Kojah, Rizz, Duke Luce Dell’amore, JIVEBUMZ, Cikgu Eja…. kerana rajin memberikan komen yang berguna…. 🙂 Sila ambil kad aku ni…. sampul beli sendiri… hehehe….