Kenyataan yang tak masuk akal sebenarnye…. Orang lain nikah ikut tertib, tapi aku terus lompat tiga sekali…. Alang2 menyeluk pekasam….. Biar pakai senduk, dah tahu pekasam tu busuk lagi nak pakai tangan….
Lepas jer aku publish entry minggu lepas, esoknye aku terus ke sana untuk mendapatkannye…. Alhamdulillah akhirnye ia menjadi milik aku untuk sementara waktu…. Sebab lepas ni akan diserahkan kepada empunya diri…. Wah ayat…. Aku pun seronok sebenarnye bila ada gadget baru ni…. So, bolehlah jalan berlenggang lepas ni….

Nah ini dia yang ditunggu2…. Akhirnye dalam genggaman…. Kalau dulu aku asyik ke hulu ke hilir dengan beg yang besar, tapi kali ni tidak lagi…. Bila ada function saje aku akan bawa my 2nd wife…. Camera DSLR aku lah…. Dan kali ni semuanye telahpun berubah…. Dah jadi kecil dah….

Sebenarnye apa yang di offer hari tu memang berbaloi dengan harga yang ditawarkan…. Siap dapat Voucher KFC RM10 lagi….. Macam2 juga dapat dari aku beli kat Sony Centre… Aku sendiri pun tak faham mengapa Sony Centre lagi mahal dari outlet lain… eksyen lagi pulak tu…. Itu belum lagi aku pergi beli kat kedai yang aku selalu beli camera di Sg.Wang…. Lagi macam2 dapat… Cuma kali ni malas sikit nak masuk KL

Tengoklah gambar di atas dengan satu harga aku dapat macam2…. Agak puas hati jugalah pembelian camera kali ni…. Walaupun agak sukar memilih berbanding DSLR aku dulu, tapi Sony Cyber-Shot DCS-TX1 banyak function yang amat menarik yang jarang DSLR boleh lakukan…



Inilah dia rupanye camera terbaru aku (milik wife aku dah sebenarnye….)… Buat hadiah untuk dia setelah dia banyak berkorban untuk aku seama ini…. Nak kira advance birthday present pun kira ok juga tu… Tapi lambat lagi bulan April…. Aku pulak bulan ni Februari ni, ni mesti mintak dia hadiah yang besar2 kali ni…. Nak minta camera baru jugalah… Iyerlah tu, macam boleh dapat….



Apa yang aku dapat lepas ni, cuma sekeping resit pembelian jer…. Apa nak buat…. Tapi aku nak pinjam juga lepas ni…. Sekarang ni wife aku tengah sibuk mentelaah dan mempraktikkan camera tersebut… Kalau manual dah banyak kali dah katam, fahamnye entahlah… Pantang lepa jer sikit mesti ada cahaya flash sana sini kat dalam rumah….


Macam nilah rupanye setelah semuanye aku dah setup kan malam tu, sangat2 compack dan senang di bawa… Siap ada pen lagi untuk screen camera tu… Oklah lepas ni banyaklah gambar aku, dah ada camerawoman sekarang…. Hehehehe…..