Semalam aku menyambut hari lahir aku yang ke-34…. Dan semalam juga aku kurang sihat, demam, sakit kepala dan sakit2 badan…. Tak tahu kenapa…. Mungkin terlalu penat sejak kebelakangan ni…. So, hari ni pun aku tak masuk office…. Tapi petangnye wife aku bawa aku juga ke One Utama untuk makan2 di sana walaupun kesihatan aku kurang baik hari ni…. Ada supprise katanye…. Oklah ikutkan sahaja….


Aku pun jalan hoyong-hayang, tapi control jer…. Pergi makan di Kluang Station lepas tu menuju ke suatu tempat…. Aku ada janjikan untuk belikan dia iPhone baru untuk dia tak lama lagi, so aku pun bersemangatlah untuk ke outlet Machines di One Utama tu…. Tanya punya tanya, stok takde sebab dah kehabiasan stok…. Kena order dan booking dulu…. Nak cari iPhone 3Gs 16gb jer…. Malas nak melalui Maxis sebab aku ada member card Machines….

Dan aku nak beli terus set phone tu, tak nak ada contract2…. Sebab last2nye phone tu jadi mahal sangat…. Paling cepat pun lepas raya Cina baru boleh dapat…. Oklah aku booking dan tinggalkan nombor phone kalau2 stok datang awal dalam minggu ni…. Harga memang menariklah iPhone ni…. Sayang wifelah katakan…. Kemungkinan besar aku rasa minggu depan baru sampai….. Takpe aku dah booking dah, tak perlu khuatir….


Lepas jer dah booking iPhone di Machines aku terus pulak ke Jaya JuscoWife aku nak beli pakaian katanye…. Oklah, aku memang dah pening2 lalat dah ni… Badan dah sakit2 dah…. Rasa dah tak larat nak berjalan dah…. Aku kata aku duduk jer dan dia pergilah cari tu…. Lama juga aku tunggu kat dalam Jusco tu…. Mana pulak perginye ni….

Tak lama lepas tu, wife aku datang dengan barang penuh di tangan…. Perempuan kalau dapat bershopping tak hingat donia…. Lepas tu ternampak satu paper beg coklat, oiusshhh beli apa pulak ni…. Takkan iPhone dah sampai stok dah, baru jer booking tadi…. Last2 dia bagi kat aku, katanye sampai rumah baru tengok…. Hadiah katanye…. Nak tahu apa hadiahnye….

I
I
I
I

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
Haaa ini dia yang ada dalam beg Machines tu….. Buat suspen jer…. Ingatkan iPod Nano ker, Ipod Touch ker…. hehehe….

Suspen2….. Tak tahu lagi apa dia ni…. Yang pastinye dari Crocs…… Apa yer…??? Cepat2 buka…. Baunye dah ada dah… Rasa2nye model yang aku nak kot…. Andaian aku jer….

Wife aku dengan Crocs ni memang ada share agaknye…. Dia saje dah dekat 10 pasang aku rasa…. Semalam jer bawa balik 2 pasang…. adoi…. nak buat macam mana kalau dah namanye perempuan…. Rupa2nye barang idaman aku dari mula model ni keluar…. Yuuuhuuuuu…. Dapat juga….. Boleh buat hiking ni…..

Yang ni aku tunjuk gambar tapaknye jer…. Depannye kejap lagi yer…. Suka2…. Lama aku idamkan…. Cuma takde kesempatan nak membelinye… padahal save budget…. Lagi satu agak mahal harganye….. Tu yang postpone sampai sekarang… Sebab aku ada buat entry pasal kasut ni tahun lepas : Yang Mana Satu Pilihan Hati..!!??

Haaa ini dia hadiah hari jadi aku ke-34 yang pertama…. dari wife aku….. Crocs dari model ‘Trailbreaks’…. Terima kasih diucapkan…. Agak mahal juga kasut ni…. So, bolehlah aku gunakan untuk trackking di Brinchang, Cameron Highlands minggu ni…. Kalau badan mengizinkanlah…. sekarang ni dah sakit2 dah ni…. demam dah mula dah…. Tekak dah mula nak sakit…. Adoi….. Masalah2…… Ada satu lagi hadiah akan aku bagitahu kat korang, tapi dalam entry akan datang yer…. Yang ni lagi best…..🙂