Apa yang korang nampak dalam plastik beg tu….???? Pasti korang tahu tak sebab dah nampak bentuknye…. Itulah barang aku pulak…. Ingat wife dan adik aku jer ker yang dapat barang masing2….

Yer pastinye Playstation 2 (PS2)…. Ingat tak hujung minggu lalu, wife aku beli cover iPhone dia dan adik aku Anor pulak beli phone LG Lollipop baru…. Aku dapat apa…??? Sebenarnye aku dapat juga, tapi lewat sikit pergi beli sebab member aku Bert datang rumah…. Petang tu aku, wife, adik aku dan Bert ke Ikano…. Bert ada agendanye tersendiri sambil2 menemankan aku membeli barangan aku pulak….

Dulu aku ada Playstation 1 dan Playstation 2…. Tapi rezeki aku takde sebab telah dikebas oleh pencuri yang memecah masuk rumah mak aku di Banting…. Habis semua alatan elektronik aku di bawa balik…. Hampeh…. Tinggal CD games nye tak diambil…. So, sebab tulah aku nak cari semula Playstation 2, maklumlah geram jer tengok folder CD games aku tu…. Games pulak yang best2 jer aku pilih dan beli dulu… Setelah hampir 3 tahun baru aku berjaya membelinye semula petang tu…. Saiznye pun dah lain, lebih slim dari dahulu…. Yeehhhh boleh main games semula, marahlah wife aku lepas ni… Aku asyik main games jer…. Mahu dibuangnye ke kolam renang bawah rumah aku ni…. Hehehehe….

Encik Chilabaey’s tengah menunggu PS2 nye untuk di test….. Selain tu 10 CD diberi percuma…. Pening juga nak memilihnye….

Yang bestnye kat kedai yang aku beli ni…. Siap ada buat taklimat lagi untuk cara2 sebenar penggunaannye… Step2 yang sepatutnye, bukan terus masuk CD dan terus keluarkan CD dari deck…. Dah tahu pun… tapi rajin sangta mamat tu nak terangkan… So, layan jerlah selain menambah pengetahuan lain…. Masuk Si Bert pun terpaksa mendengarnye… Lepas dari kedai tu terus ke IKEA untuk menemankan Bert… Penghabisnye aku lebih banyak membeli dari Bert…. Aduiiiii ni yang malas nak pergi ni….

Advertisements