Selamat Hari Lahir Ke Seterusnye…!!!!

Selamat Hari Jadi buat kedua2 perempuan di atas ni…. Sebenarnye budak dua orang ni merupakan adik2 perempuan aku buat masa ini… Macam mak aku nak bersalin sorang lagi pulak…. Sorry mak… Hehehe….  Mula2 yang sambut tarikh lahirnye ke-22 adalah adik bongsu aku Nur Hidayah Haji Zainal a.k.a Anor yang masih menuntut di UiTM Shah Alam pada 11 April yang lalu…. Dan semalam adik aku sorang lagi iaitu Zurina Haji Zainal a.k.a Aju (mak Melly) pada 14 April untuk umurnye ke-33 tahun….. Sorang pun belum dapat hadiah dari aku…. Sorrylah tahun ni takde hadiahlah… hehehehe… padan muka korang…. Takpe nanti abang korang rancangkan sesuatu yer…. kena tengok budget juga yer…. Hari ni (15 April 2010) sorang lagi insan menyambut hari lahirnye ke-33 tahun…. Next entry ok…..