Salam sayang dari Chilabaey’s Spot…. Sabtu malam semalam lepas layan Konsert AF8, macam biasa terus mengadap blog kesayangan aku ni…. Untuk check kalau ada sesiapa yang bagi komen untuk entry2 aku… Check juga ruangan blogger update kat tepi tu… Eh… eh…. ada lagi muka aku… Kali ini entry khas untuk aku datangnye dari jauh iaitu dari Sarawak….. Oohhhh En. Onggon @ Kal-Jis….

Dia pun buat entry penghargaan untuk aku sejak aku publish entryBlog Wajib Dibaca Oleh Chilabaey’s Spot‘ tempohari…. Satu lagi penghargaan yang amat bermakna untuk diri aku sejak aku menceburkan diri dalam dunia blog ni….

Tapi yang bestnye entry dia kat aku sebab dia gunakan bahasa SarawakSo, korang pandai2lah translatekannye yer… Macam aku ni agak2 jer apa yang dia tuliskan tu…. Hehehe… Sorry En.Onggon, sekarang ni masih tengah mengtranslatekan ayat2 awak tu…. Nanti sik madah sama kitak yarThanks again….
Dan pagi Ahad tadi (padahal dah tengahari dah baru tersedar, mak aku dah marah2 dah anaknye ni…. apasal tak sampai2 lagi ni kat kampung….), aku masih lagi check blog aku ni… Kali ni dari blogger terkenal En. Joegrimjow pulak…. Sebab aku perasan dalam ShoutMix aku ada message untuk aku… So, terus terjah blog beliau…. Betul apa yang aku agak, ada juga entry untuk aku….  Kat bawah ni adalah entry tersebut…. Untuk Joegrimjow, terima kasih diucapkan…. Selalu2 lah buat macam tu yer…. Yerlah tu, kawan tu tengah sibuk belajar….

Buat Wawa Nadwa, Cik Wanie, Tuan Eqbal, Cikgu Eja, En. Onggon dan En. Joegrimjow yang rajin sangat menyediakan entry2 tersebut aku ucapkan ribuan terima kasih sekali lagi…. Kerana mereka2 ini terpaksa meluangkan masa untuk membuatnye…. Satu penghargaan yang bermakna untuk aku…. Suksess untuk kalian semua…. 🙂