Memang sukar untuk memilih sesuatu yang ingin dibeli sekiranye ianya melihatkan wang ringgit yang beribu raban ni…. Adoiii ayat…. Sebagai pengguna kita perlu memilih dengan dengan kebijaksanaan sebenarnye bukan kerana untuk menunjuk2 kepada sesiapa…. Sebabnye ianya merupakan satu pelaburan yang besar… Bagi aku membeli sesuatu barang itu adalah untuk keperluan bukannye mengikut kehendak…. dan kemudiannye cuba untuk mendapatkan keuntungan darinya… So, balik modal balik…. Siapa yang untung, kita dapat memiliki barang itu dengan puashati…
So, sekarang ni aku kena buat pengiraan dan keputusan yang mana satu pilihan hati…. Hehehe… suspen ni…. Apa pendapat korang dengan kenyataan aku di atas…. Ini adalah kenyataan bagi orang2 yang takde duit sebenarnye…. Kalau yang kaya raya, takde menjadi masalah…. Atau pelajar2 yang mengambil kesempatan kepada kedua ibubapa mereka untuk mendapatkan sesuatu sebelum tamat pengajian, so bila tamat nanti dah tak perlu untuk berusaha mencari duit sendiri kalau nak beli barang2 tersebut… Politik dan pemikiran budak2 sekarang…. Siapa yang kesian, mak bapa juga… Apa yang aku merepek kat di sinilah…. Oklah semua sekiranye aku dah buat keputusan atau dah beli laptop tu nanti aku akan kongsi kat korang semua… Tunggu…..