Salam 1 Malaysia kepada semua warganegara Malaysia…. Bagi yang IC penduduk tetap, aku kurang mengalu2kan…. Sempena esok Hari Wesak, walaupun aku tak meraikan….. Selama umur aku semakin muda ini (tak sedar2 lagi….), aku tak pernah sekali pun buat ucapan Hari Wesak, tapi tahun ini dengan semangat 1 Malaysia…. Walaupun kita tidak digalakkan berikan ucapan….. Aku ucapkan selamat sejahtera dan nasihat hendaknye kepada penganut Budha…. Raikannyelah dengan berpada2, takyahlah nak mabuk2 sangat…. nanti terjun ke longkang pulak tengah2 malam…. 


Apa2 pun drive safely, don’t drink and drive, makan takpe…. Tapi orang lain tolong drive untuk korang kira ok…. Sambil nyanyi lagu ‘Rasa Sayang’….. Serta berhati2 di jalan raya bagi mereka yang balik ke kampung masing2…. Wahhhh… dah macam ucapan raya Aidilfitri lah pulak…. 

…..Salam 1 Malaysia Buat Semua…..