2-3 hari ni bapa aku demam, menurut doktor penyakitnye tengah berlawan dengan antibiotik yang diberikan… Tapi Alhamdulillah, respond yang diberikan oleh abah aku sangat2 membanggakan… Sokongan moral dan semangat untuk melawan penyakit memang aku kagumi dengan abah aku ni… Malam ni tadi, macam biasa aku bawa makan malam emak aku, dan sebelum balik aku akan cium dulu abah aku dan bagi salam… Tapi malam ni best sikit sebab abah aku menyahut pakai mulut walaupun suaranye taklah kuat mana cuma ‘haaah’ dan mulutnye juga bergerak seperti menyahut salam ‘lamm’.. Alhamdulillah syukur… Dan pagi tadi juga mengikut doktor paru2 abah aku juga menunjukkan tahap kesihatan yang baik, kahak dah berkurangan… So, tak perlu selalu disedut keluar…
Tapi masih demam masa aku tinggalkannye tadi… Harap2 semuanye selamat dan aku harapkan diberikan kesihatan yang sepenuhnye… Insya Allah… Berkat doa semua…šŸ™‚