Dua hari lepas, aku macam biasalah check blog kesayangan aku ni… Ada entry terbaru dari seorang blogger tegar aku…. Tapi sebab entry dialah aku turut disaman… hehehehe… Tapi bukanlah sebab dari dia, tapi sebab dari aku sendiri…. Dah lama sebenarnye aku tak check saman kat mana2 agensi penguatkuasa… Kalau nak tahu siapa blogger tu, haaa ni dia : Blogger Nur Al Ain


Sorry Ain yer, ambil kejap buat promotion… Hehehe…

Malam tu sebab dah ada link dalam blog dia so trylah tengok apa yang ada…. Hampeh…!!! Ada 2 saman yang aku kena…. Satu speeding dan satu lagi saman parking…. Seingat aku kalau speeding tu mungkinlah sebab aku dulu kerja kat Bukit Bintang, selalu pecut giler2 kalau nak ke office… Time tu aku pakai Proton Waja AEH9888…. Kalau tak silap aku kat area belakang Muzium Negara…. 
Dan satu lagi saman ni, aku rasa mesti kena masa aku bawa motor dan parking kat area Low Yat… Beli barang komputer kot kalau tak silaplah… Tapi time tu motor lain semuanye ada kertas saman, tapi motor aku takde pulak… Mungkin dah terbang kot ditiup angin… Ingatkan tak kena, hampeh betullah… 
Bila aku nak bayar…??? Entah tak tahu lagilah… Tunggu waran tangkap kot… hehehehe… Takdelah, aku akan bayar secepat mungkin…. Rakan2 ada yang boleh kurangkan saman untuk saya…???!!!