Pukul 4.30 pagi ke Hospital Banting hantar sahur untuk mak aku… Ini merupakan sahur pertama aku dengan mak aku…. Sebab apa…??? Nanti aku ceritakan dalam next entry…. Tak tidur lagi dari semalam, uruskan apa yang patut untuk family aku…. Kiranye semua yang balik rumah mak aku minggu berikan sumbangan tenaga masing2… Dari yang masak lauknye (wife aku Iena), yang masak nasinye (adik aku Anor), yang mengemas dan mengelat nak masaknye (adik aku Azu), yang beli kuihnye (adik ipar aku Is) dan yang menyepah rumahnye (pastinye anak buah aku Melly)….
Malam tadi semuanye balik semula ke Damansara dan UiTM Shah Alam, tinggallah aku sorang2… Jawabnye yang mengemas satu rumah pastinye jugalah aku….. Sebab tulah aku tak tidur lagi, dan tambah satu lagi tugas iaitu menghantar makan sahur untuk mak aku…. Sebab turn mak aku jaga bapa aku…. Esok malam aku pulak tukar syif dengan mak aku… Biar dia rehat pulak…. Oklah aku nak makan sahur kejap…. Dan rehatkan diri pulak lepas tu…. Esok jangan ada meeting sudah…. Pengsan aku jawabnye… Selamat Bersahur Untuk Semua Followers Aku…..πŸ™‚