Hujung minggu lepas aku balik ke Damansara untuk menghantar wife balik rumah… Maklumlah cuti raya dah habis, kiranye Jumaat minggu lepas dia dah kena kerjalah…. So, Jumaat lepas kerja tu aku jemput dan bawa dia jalan2 dan beli barangan dapur sikit… Yerlah lepas ni nak kena tinggal lagi, aku terpaksa menguruskan bapa aku di Banting…. Dan inilah masanye untuk aku luangkan masa untuk bersama….

Dan kebetulan pulak family mertua aku nak datang dan tidur di rumah aku, petang tu aku ke Giant Kota Damansara sekejap untuk membeli barangan dapur dan sedikit juadah…. Macam biasa bila datang ke sini, pasti akan lalu outlet J-Co Donut…. Apalagi, macam biasalah wife aku, sengih2 nak beli donut tersebut…. Ok juga dalam hati aku, lama juga tak makan sejak bulan puasa hari tu…. Dan macam biasalah kitaorang akn beli terus 2 dozen….

Nah ini dia hasilnye…. 24 ketul donut dalam pelbagai perisa dan rasa…. Dari yang banyak2 tu kebanyakkannye adalah wife aku yang punya citarasa…. 

Kalau yang bab ada kacang2 tu, bukan aku yang punya… Sebab aku kurang sikit nak makan kalau ada kacang2 tu… Tak dapat feel…. Kalau yang lembut2 dan takde halangan untuk mengunyahnye, yang itu aku yang punya…. 

Bagi mereka yang masih belum merasakannye, bolehlah mencubanye di outlet2 yang terdekat…. Macam aku aku lebih minat J-Co lagi berbanding Big Apple… Sebab donut Big Apple rata2 yang aku makan terlalu manis… Dan rasanye hampir sama antara satu sama yang lain….

Harga yang ditawarkan takdelah mahal sangat jika kita banding dengan rasa dan kesedapannye…. Kalau beli banyak, kita akan dapat harga yang lebih menarik sebenarnye…. Jom kita try bagi mereka yang masih belum merasainye…