Apa dah jadi ni….???

Sejak 2 lepas, beberapa blogger setia aku sms aku dan memberitahu yang blog aku takleh nak buka macam biasa…. Bila mereka masuk jer ke blog aku, 5 saat lepas tu akan masuk ke website di atas ni…. Bodoh betullah….!!!!
Sapalah yang nak sabotaj blog aku ni…. Chilabaey, relaks jangan menggelabah dan jangan tuduh2…. So, kawan2 aku minta bantuan dari korang, kenapa jadi macam ni yer…??? Aku sayang blog aku ni…. Atau ada cara lain yang perlu aku buat untuk menangani masalah tersebut….???!!!
Help….!!!!  Help….!!!!  Help….!!!!  Help….!!!!  Help….!!!!  Help….!!!!