Apa kata korang kalau aku buat contest Chilabaey’s Spot lagi…??? Hadiah takdelah lumayan sangat… Sajer suka2 untuk menghilangkan tekanan hidup aku ni…. Maklumlah hari ni blog aku dah keluar dari masalah yang berlaku sejak 2-3 hari ni…. Tapi apa kategorinye aku tak pasti lagi… 

Mungkin aku akan buat :

1.  Pengomen Paling Rajin Kot…!!! Tak tahu lagi….
2.  Pengomen Paling Cun… Tak boleh.. Tak boleh… Nanti wife aku marah…
3.  Pengomen Yang Paling Bermadah Berhelah Dalam Blog Aku…??? Ayat bunga2 ker… 

Mungkin juga teka teki teka tekok :

4.  Aku bagi gambar masa aku muda2 dulu, korang teka umur aku… Apa macam…???
5.  Atau aku bagi gambar sesuatu, korang teka apa benda tu…. Ok juga tu…
6.  Atau aku minta korang tangkap gambar sesuatu, aku komen… 
7.  Atau aku bagi gambar korang teka di mana kedudukan barang tu…. Alaaaa Hide & Seek…

Atau korang ada cadangan lain…???

Bab hadiah pulak, memandangkan aku banyak kamera, aku bagi hadiah salah satu dari kamera tersebut nak…???!!! (Banyaklah korang…. sayang oiiiii…..)…. Tapi mungkin juga aku akan bagi satu kamera yang aku tak pakai sampai sekarang… manalah tahu kan…. hehehehe…. 
Apa2 pun korang bagi aku cadangan dan aku aku fikirkannye kemudian…. Setelah Penyimpan Mohor Besar Raja2 buat keputusan nanti, aku akan terus berikan info mengenainye serta tarikh contest tersebut akan dibuat…. Mungkin aku akan buat rumit sikit berbanding sebelum ini, tapi tetap tak menyusahkan korang untuk menyertainye…. Tunggu…..