Yang ditunggu telahpun tiba… Adui bergedup2 jantung aku sekarang ni…. Tak sabar rasanye…. Harga yang menarik dan setanding dengan kecanggihannye….

Kononnye malam tadi nak juga hati aku ni ke Garden Midvalley untuk join perasmian dan pengenalan produk terbaru dari Apple ni…. Handphone canggih terbaru iaitu iPhone 4…. Lama juga menanti ketibaannye…. Tapi dengar ceritanye stok dah mulai habis dan terpaksa menunggu untuk mendapatkannye…. Kalau malam tadi boleh terus beli… 
Insyallah aku juga akan mendapatkannye juga… Aku nak beli 3 teruslah… Sekarang ni kurang RM3.00 jer lagi untuk beli… Hehehehe…. Kalau beli pun aku tak suka beli yang ada kontrak, beli terus cash malas nak hutang2…. Macam iPhone 3GS yang aku beli dulu pun aku beli cash terus… Hati senang… Ada duit beli, takde duit jangan nak hutang2… Kumpul dulu baru sambar… Itu prinsip aku… Ada sesetengah orang sebab nak menunjuk2 kat orang, hutang pun hutanglah…. Itulah cara yang kurang betul tu…. 
Kalau aku beli 3 ketul, satu aku buat hadiah contest aku akan datang, ok tak….????!!!!