Sejak bulan Jun hari tu lagi, workstation aku kat rumah terus senyap sunyi…. Takde kerja parttime yang dilakukan kat sini… Ini semua sejak abah aku dimasukkan ke wad Hospital Banting tempohari… Aku sekarang ni masih berada di kampung di Banting untuk menguruskan abah aku yang masih sakit dan tahap kesihatannye yang tidak menentu…. Dah tanggungjawab aku untuk menjaga ibubapa aku…. 

Sekarang ni yang gunakannye pun wife aku, itu pun sebab nak iChat dengan aku…. Tapi kebiasaannye dia akan guna laptopnye saje…. Jadi agak bersarang jugalah workstation aku sekarang ni…

Kalau aku balik Damansara pada hujung minggu barulah aku gunakannye…. Sebab aku sekarang ni dah bawa iMac aku yang aku beli hari tu ke kampung… Dan banyak kerja2 aku, aku buat di Banting…. So, workstation baru aku aku dah setup di rumah mak aku…. Internet, aku guna iPhone jer… Lagi laju…. Kalah Stremyx… Hehehee…. Sekarang ni aku dapat job part time baru, tengah sibuk uruskan dokumen2 penting sebelum kerja dilakukan… Agak lumayan juga hasilnye nanti… Bolehlah aku asing2kan untuk keperluan bapa aku sekarang ni…. Alhamdulillah syukur ke hadrat illahi…. Aku masih boleh survive, walaupun tanpa bantuan sesiapa… Yang lain yang berkenaan, berhiburlah sewenang2nye… Abaikan tanggungjawab anda yer…