Add lah saya…!!!! Hehehe… Gambar ni malam tadi aku baru dapat dari adik aku Azu (Mak Melly)… Itupun ambil kat FB dia…. Gambar ni kalau tak silap aku masa mereka balik Banting minggu lepas… Aku cuma sempat jumpa kejap jer dengan anak buah aku sorang ni… Lepas tu terus sambung kerja site….

Dengar kata dah makin nakal dah ni… Dari gambar yang aku dapat ni memang pun… Pandai senyum dah… Dan pandai chatting kat FB… Agaknye… Macam mak dia juga…. Nama gelaran aku adalah Raja Kecik…. Nama penuh : Raja Muhamad Farris Emran Bin Raja Iskandar Syazrim Shah….

Sekejap jer dah nak besar dah anak buah aku sorang ni… Budak yang tak cukup bulan… 8 bulan dah kena keluar dari kandungan sebab kondisi emaknye tak berapa bagus time tu… Alhamdulillah kedua2nye sekarang semakin sihat… Bila mau jumpa pun tak tahu lagi… Aku sekarang ni sibuk yang amat sangat… Dah tahap lipas kudung kena kejar dah ni… Apa2 pun nanti pakngah datang jumpa yer…πŸ™‚