Sabtu yang buatkan aku kelangkabut tu disebabkan budak kecik ni… Hehehehe… Inilah anak buah baru aku… Dilahirkan pada hari Jumaat malam hari tu… Anak adik wife aku, Azli dengan Erma… Ana punya beraslah… Yang jadi kelangkabut tu sebab jadual aku yang sangat pack hari tu… Kerja kena hantar sebelum pukul 1.00 petang… Jadi kenalah pergi ke Hospital Putrajaya pagi2 hari tu… Padahal waktu melawat pukul 12.00 tengahari baru boleh… Tapi dengan kuasa yang ada, maka dengan mudah aku, wife dan bapa mertua aku masuk…

Nampak tak, bukan seorang jer baby yang dilahirkan tapi sebenarnye kembar…. Uisshhh pertama kali dalam keluarga aku ada pasangan kembar… Ala bapa mertua aku pun kembar juga… 

Nama kedua2nye aku tak ingatlah… Panjang sangat… Nama yang aku pendekkan adalah Arysa & Aryana…. Seorang tu besar dan seorang lagi kecik sikit…

Ana punya beras masih lagi lemah… Maklumlah kandungkan 2 baby sekali… Pasti sesuatu yang amat sukar bagi mereka… Tapi Alhamdulillah, semuanye sihat dan selamat….

Orang yang paling suka sekali yang aku tengok adalah wife aku… Dapat lagi anak buah baru…. Dapat pulak sekali dua… Alamatnye tahun depan bertambahlah sampul duit raya untuk mereka… 

Yang nilah kedua ibubapa baby twins tu…. Yang lelaki tu adalah adik wife aku dan yang perempuan tu, ana punya beraslah… Hehehehe…. Morfin masih berada di tangan, sekiranye terasa kesakitan maka ia akan ditekan… Lepas tu, terus lalok….

Yang ni pulak bapa mertua aku a.k.a Atok Ipoh…. Memang yang sayangkan cucu… Sepanjang masa ada jer kat cucunye sambil berzikir…. Mungkin terkenang semasa belaiu kecil dengan kembarnye…

Dalam pukul 12.00 tengahari tu, kitaorang bergegas balik ke Shah Alam hantar bapa mertua aku dan lepas tu ke Damansara semula untuk sambung kerja aku yang tertangguh kejap… Dah seram sejuk dah tangan time tu… Apa2 pun tahniah diucapkan buat adik ipar aku Azli dan Erma atas kelahiran anak kembarnye…. Kalau susah nak jaga nanti, pass kat Pak Yang dan Mak Yang nye yer… Hehehehe….