Bilalah aku nak free ni… Dah macam tongkang pecah dah ni… Otak pun dah macam nak terburai dah… Ada saper2 nak tolong aku…. Hehehehehe…. 

Minggu ni adalah minggu analisis & unjuran… Tak teranalisis aku sekarang ni… Macam2 yang perlu aku aturkan… Lagi2 bila kekangkan bapa aku di kampung…. Aku sekarang kebanyakkannye berada di Damansara… Tinggallah mak aku yang jaga bapa aku, nasib baik adik aku Anor dah cuti semester, bolehlah tolong gantikan abangnye yang giler sibuk sekarang ni… 
Jadual lokasi aku sekarang : Banting – Klang – Damansara – Cheras – Damansara – Klang – Banting – Damansara balik… 
Esok balik Banting semula sebab ada meeting projek dengan Majlis Daerah Kuala Langat…. Bila masa aku nak rehat ni… Ni pun dah 2 hari demam malam… Demam urat agaknye… Hurmmm… Jangan mengeluh Chilabaey, itu semuanye rezeki tahun ni… Insyallah… Doakan aku jer agar semuanye berjalan lancar….. πŸ™‚