Masih belum dapat melabuhkan diri ni… Otak dah sakit sangat dah… Kerja masih banyak lagi… Takleh sambil lewa takut dilap kira dan locate kerja… Huiissshhh…!!! Dah macam jerangkung dalam almari dah aku sekarang ni… Mata separuh sedar dan separuh lagi entah kemana… Itu jer aku nak bagitahu..

Adui hari ni aku sangat2 berserabut kepala hotak… Bersepah macam atas workstation aku juga sekarang ni…. Dari semalam lagi tak tidur2 menyiapkan projek…. Semalam pegawai projek dah mintak draf dari aku Jumaat ni, padahal time frame aku minggu depan bagi kat dia…. Sebabnye dia nak bercuti, takde siapa yang nak semak… Adui pening2…. Kepala dah mamai dah ni… Tinggal nak tercabut jer dari leher… Air kopi dah berbalang2 aku minum…. 

Serabut2 serabut…. Nasib baik iMac aku membantu menyegerakan kerja…. Alhamdulillah tak pernah buat hal lagi… Itulah kelebihan Mac…  Oklah aku nak sambung kerja balik… Bye….