Siapa nak Tiket Masuk Waterpark Laketown Resort….??? Aku ada banyak sangat kupon dari 8TV minggu lepas… Lebih 20 kupon…. Kupon tu nanti korang redeem kat Kaunter Tiket kat Laketown Resort untuk 2 orang….  Maknanye 1 kupon untuk 2 tiket masuk…
Aku ada banyak, so sesiapa yang berhajat nak ke sana boleh hubungi aku yer (email : muzshah_zainal@yahoo.com)… Kalau korang nak 1, 2, 3, 4, 5 kupon pun boleh… 5 kupon = 10 orang tu… Banyak boleh jimat hujung2 tahun ni…. Duit tiket tu boleh buat beli makanan kat sana nanti… Kan dah jimat banyak…. Tapi no hal lah kalau korang betul2 nak… Kalau berminat nanti aku akan poskan terus kat korang…. Malaslah nak buat contest2, atau giveaway… Aku sedekah jer… Buat amal jariah….
Kupon tu valid until 31 January 2011…. So apa tunggu lagi, hubungi aku segera…. Dah macam orang jual tiketlah pulak rasanye…. Cepat2 nanti habis… Siapa cepat dia dapat…!!!!