Pengsan aku hari ni…. Bergegas ke sana ke mari, ke hulu ke hilir, ke sana ke sinun… Dari malam tadi dan tak tahulah sampai hari ni atau esok… Alhamdulillah banyak juga perkara2 penting untuk arwah abah aku dapat diselesaikan…. Salah satunye adalah Zakat Fidiyah untuk menggantikan puasanye untuk 3 tahun (3 Ramadhan)… Malam tadi call seorang ustaz ni bertanyakan tentang Zakat Fidiyah abah aku… So malam tadi juga dia datang ke rumah mak aku…. Banyak persoalan yang dikemukakan dan bertanyakan tentang Fidiyah tersebut… Ustaz ni adalah member abah aku, dan dia merupakan wakil dan dah biasa menguruskan hal2 sebegini…
Jadi malam tadi setelah kiraan semuanye selesai, so bayaran/akad pun dibuat dengan ustaz tersebut… Senang hati mak aku bila perkara sebegini dah selesai…. Lepas ni tinggal nak Qadho’ kan sembahyangnye sahaja… Tapi yang ini boleh dilakukan oleh sesiapa sahaja oleh ahli keluarga… Banyak juga benda2 selepas kematian yang perlu dibuat sebenarnye… 
Memandangkan aku berada di Banting, so jadual aku agak penuh yang telah disediakan oleh mak aku… Hehehehe… Lepas sahaje ustaz tu balik, pukul 12.00 malam tadi aku kena basuh akuarium ikan baru mak aku… Settle pukul 2.30 pagi…. Rehat sekejap, pukul 3.30 pagi baru tidur…. Bawah ni jadual akulah:

12.00 t/malam – Cuci akuarium ikan
  2.30 pagi       – Settle cuci
  3.30 pagi       – Tidur….
  6.00 pagi       – Bangun/sembahyang
  7.30 pagi       – Pergi kubur arwah abah / baca Yaasin
  8.30 pagi       – Balik dan cari sarapan….
  9.00 pagi       – Sarapan dengan mak, Anor & Melly
  9.30 pagi       – Pergi kedai perabut sebab nak belikan tilam baru mak
                          (nak tambah ketinggian tilam lama)
10.30 pagi       – Tilam sampai dekat rumah
10.45 pagi       – Kemas dan pasang cadar tilam
11.00 pagi       – Mandi semula….
11.30 pagi       – Bergegas ke Damansara ada hal kerja….
12.30 pagi       – Sampai Damansara…
  1.00 t/hari      – Balik rumah kejap/sembahyang Jumaat kat masjid bawah rumah jer…
  2.30 ptg         – Ke Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) nak bayar cukai pintu
                          rumah aku di Seri Kembangan… Dapat notis pulak, lambat bayar & ada
                          tunggakan… Cukai tak pernah datang ke rumah, tiba2 dapat notis…
                          Hari melayang RM2000.00…. Rumah besar, cukainye pun besar…
                          Hehehehe….
  5.45 ptg         – Ambil wife balik kerja dan balik rumah….
  7.00 malam   – Balik Banting semula sebab ada lagi hal yang kena settlekan….

Silap2 malam ni juga kena balik ke Damansara semula sebab tengah tunggu email nak settlekan hal kerja projek….. Dah rasa macam superman pulak aku hari ni….