Aku ni kalau dah lama tak jumpa anak2 buah mulalah gelisah… So satu malam tu aku pun ke rumah mereka di Damansara Damai…. Macam biasalah Melly kalau nampak aku mulalah nak melanyak aku cukup2…. Tak pada yang perempuan….

Yang adik dia Raja Kecik (Raja Harris) relaks jer bila tengok kakak dia tak tentu arah…. Buat tak tahu jer… Main sorang2…. Kalau aku tak layan Melly nanti dia lanyak adik dia….

Badan dah macam body builder sekali tengok…. Macam budak lelaki lasaknye… Panjat sana panjat sini… Yang jadi mangsa macam biasa, pastinye aku…

Macam nilah aku kalau jumpa budak2 ni…. Sekali sekala tu pasti dia akan lanyak aku cukup2… Esok2 kalau Raja Kecik pulak dah besar sikit, entahlah tak tahu nak cakap apa…. Yang pasti aku kena tunggu harinye….