Tulah… Poyo sangat, kan dah kena keluar… Dahlah tu minggu akhir sebelum final pulak tu… Puas hati jugalah Si Erul ni terkeluar malam tadi…. Suara bagus, tapi poyo dengan K-Pop dia jer… Menyampah pulak aku tengok dia ni… Betul apa yang Hattan kata dulu, K-Pop ni 2-3 tahun jer, lepas tu Awokkk…. Kan dah tersingkir…. Terpaksalah cari publisiti kat luar sekarang ni….

Tapi sebenarnye kalau Lena yang terkeluar lagilah aku suka… Mengada2 sangat… Tapi kalau compare suara dia dengan Erul, aku lebih suka Erul lagi… Aku ingat malam tadi ada 2 penyingkiran, kalau ada malam tadi, 2 orang nilah yang aku nak tengok terkeluar… 
Tapi apa2 pun tahniah diucapkan kepada yang masuk Final minggu depan… Yang tinggal sekarang ni, yang cukup kuat dan bagus kecuali Lena… Aku harap Hazama atau Azri yang jadi juara untuk tahun terakhir ni… Kalau dapat juaranye lebih kepada Azri sebab suara dia memang best giler… Hazama pun bagus tapi sebab kita dah biasa dengar suara2 dia sebelum ni, tu yang agak kurang sikit… Tapi kalau diantara mereka berdua kalau menang aku tak kisah sangat… Janji jangan Lena… Hehehehe… 
Sekali sekala melayan AF ni, best juga… Untuk kali pertamanye malam tadi, aku boleh pulak mengundi 2 peserta ni… 10 undian untuk Azri dan 5 undian untuk Hazama… Habislah, naiklah bil Celcom aku bulan ni…