Lama tak keluar dengan budak 2 orang ni… Musuh ketat dan kawan…. Macam biasa lepak2 kat Ikano untuk makan tengahari…. Dah tak tahu nak makan apa sebenarnye… Nak makan kat Ikea, diaorang tengah tutup foodcourt…

Aku makan benda alah ni… Lupa pulak namanye, padahal selalu juga beli…. Hehehehehe…. Rice cake ker haper entah namanye…. Ada sambal, ada kuah manis dan ada lobak masin….

Kalau kat rumah nak bergaduh jer diaorang berdua ni… Bila lama tak jumpa, sekali sekala barulah jadi geng balik… Lepas tu mulalah, dia kacau dia….. Naik pening aku dibuatnye… Tapi masa ni memang ramai giler orang…. Pun memeningkan kepala aku… Parking dahlah penuh sebab aku sampai tengahari… Kalau selalu, pagi2 lagi aku dah sampai dah…. Banyak beno halnye weyyyy….