Apa jadi dengan berita yang menyatakan Facebook akan ditutup….???  Dah nak masuk dah bulan Julai… Tak tutup2 pun…. Semua tu adalah rumus sahaja… Nak cari publisiti…. Kalau tutup pun tak berapa kisah sangat sebab banyak lagi rangkaian sosial lain yang dah stanby untuk memperkenalkan diri….
Macam aku, FB ni takdelah apa sangat bagi aku sebab aku lebih pentingkan blogspot lagi dari yang lain…. FB cuma nak cari kenalan lama jer bagi aku…. Dapat nombor contact diaorang, dahlah… Sebab tulah kalau korang masuk ke FB aku, gambar kurang, komen pun kurang… Kalau ada gambar pun sebab member dan adik beradik aku yang tagkan…. Tapi apa2 pun selamatlah ber FB hari2 yer… 🙂