Anak buah aku yang kedua, Muhamad Nur Izzat Rosli Bin Muhamad Rosli (Izzat/Ijat/Idat) dalam keluarga dah pun berlepas ke Philipine minggu lepas… Tak sempat nak hantar ke KLIA sebab flight nye pukul 10.00 pagi, time kerja… Sambung belajar untuk nak dapatkan lesen memandu kapal terbang (nak jadi pilot) selama 2 tahun… Dah minatnye ke arah itu, aku cuma sokong dan berikan semangat jer…. Yang selebihnye pada dirinye…. Semuanye kos ditanggung oleh bapanye…. 

So tahun ni takdelah geng nak bergambar kat Tugu Negara…. Apa2 pun selamat menyambung pendidikan dan jangan nak merempit pulak bila bawa kapal terbang yer…. Raya balik jangan nak lepak kat negara orang…. Jangan nak mengorat anak dara orang kat sana sudah….
Advertisements