Macam korang tahu, aku kan ada 2 handphone… Satu iPhone dan satu lagi Nokia E63…. Yang iPhone aku masih pakai… Tapi yang Nokia E63 tu aku dah jual… Ada ajer pulak yang nak beli… Sebab kalau korang tengok, phone tu 99% macam baru… Aku kalau bab jaga gadget ni memang cermat….

Yang ni yang lama : Nokia E63

Yang ini pulak yang baru : Nokia E71..

Tiada banyak beza cuma adalah beberapa features yang menarik perhatian aku… Ada GPS… Memang Memang aku perlukan dalam kerja…. Dari segi rupabentuknye memang aku kagum sikit… Sangat2 kukuh berbanding yang sebelum ini…. Dan ianye lebih elegen…

Sebenarnye sayang nak jual… Tapi bila ada tawaran dan penawaran maka berlakulah kaedah jualbeli… Wah dah macam subjek perdagangan pulak….

Puas hati jugalah dengan apa yang aku beli kali ini… Walaupun model ini lama, tapi dah lama aku hajatkan…. Sebenarnye phone Nokia ni aku beli dari anak buah aku Intan… Dia memang giler sikit dengan handphone…. Pantang ada jer yang baru, mulalah dia nak jual phone lama dia…. Yang akan beli pulak dah surelah aku punya… Sama jugalah dengan Nokia E63 (merah) tu, itu pun aku aku beli dari dia juga… Yang Nokia E71 merupakan phone backup dia, yang satu lagi memang canggih dan mahal harganye…. Esok kalau2 dia nak jual yang satu lagi tu, pasti aku aku bodek untuk jual kat aku dulu… Hehehehe….
Yang aku suka tentang phone dari dia ni, dia jaga phone pun macam aku juga, cermat… Dan hasilnye 99% macam baru…. Itulah sebab aku berani beli dari dia…. 
* Intan, Nokia N97 tu jangan lupa pakngah yer… Jual murah2 sikit dengan pakngah dahlah….