Pakngah…. Tolong…..!!!!! Mungkin itulah yang anak buah aku minta kot……. Hujung minggu ni anak buah aku sorang ni datang tidur kat rumah aku…. Lama juga dia tak datang rumah…. Kakaknye Melly taknak ikut, so aku bawa Raja Kecik jer…..

Abaikan orang yang kat belakang tu yer…. Adik aku Anor punya kerjalah ni yang tangkap gambar… Aku tak sedar apa…. Padahal aku yang nak tidurkan Si Raja Kecik ni, last2 aku yang lelap….

Yang sedapnye tangan aku dah peluk dia, rupanye dia tak tidur…. Rasa2nye macam dah tidur masa aku sedar….. Tapi lama2 tu adik aku kata, Raja Kecik tidur juga akhirnye bila takde siapa yang nak tolong dia lepaskan dari tangan Pakngahnye yang berat tu… Hehehehehe….🙂