Shoppinglah konon…. Tapi tahun ni ada sedikit kegembiraan dalam hati aku… Walaupun dalam hati ni ada kesedihan yang terpahat… Tetapi hidup tetap harus diteruskan… Kali ni aku aku bersiaran langsung dari Garden Mid Valley untuk shopping raya untuk rumah 2 hari lagi menjelang raya…. 
Untuk family dah settle, tinggal untuk aku dan wife jer…. Pagi2 lagi dah tercogok dalam Mid Valley… Sukan apa, maklumlah dah dekat raya ni ramailah umat yang shopping last2 minit macam aku ni…. So kenalah jadi pak guard kejap dalam setengah jam… Hehehehe… 
Biasalah dalam menunggu ni, mulalah buang tebiat kejap bila ada iPhone dekat tangan…. Hehehehe…

Maaf kalau aksi di atas mengganggu emosi, jantung dan hati anda…. Itu semua hanya hayalan sahaja… Jangan bawa dalam mimpi yer… Gelak lagi… hehehehehehe… hahahahahaha….

Abaikan lubang hidung depan anda ni yer… Kurniaan Allah…. Hehehehee…. Gambar terakhir kembali pada asalnye…. Adalah seorang cleaner Indon ni tengah sapu dan mop lantai, dok usha aku dengan wife jer…. Apa punya gilerlah dalam hatinye bila tengok aku berdua bergambar…. Ker, dia pun nak join sama…. Entahlah… Apa2 pun tahun ni ada sedikit kegembiraan dalam hati aku sebenarnye….