Sedih bila mengenangkan mak aku tak benarkan aku jadi ahli muzik macam Kassim Selamat….. Nak main sexsafon ker, trompet ker, biola ker, tapi semua itu jadi kenang2an…. Yang tinggal hanya alatnye sahaja….. Tersimpan dengan baik untuk aku curi peluang sekiranye adarezeki di perantauan….
Korang mesti pelikkan, tetiba jer aku cerita macam tu kan….??? Kisah sebenarnye begini… Suatu hari, tat kala bulan mengambang penuh, tiba2……Lihat gambar di bawah ini…..
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V

Box tu lagi….. Tak habis2…. Alat muzik apa tak muncul juga….

Inilah brand alat muzik aku yang aku ceritakan tadi…. Kalau siapa yang dapat jangka, pasti dah tahu tadi alat apa…??? Lagi2 scroll ke bawah…… Dan jawapannye adalah…. :

I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
I
V
TAAAAAADAAAAAA……..!!!!!!!!

Sebenarnye box untuk Helicopter E-Razor 450 aku tempohari…. Dah lama aku beli dah… Cuma tak ceritakan kat korang lagi sebab lupa nak ambil gambarnye…. Yang bulat2 kuning tu adalah training gear untuk heli ni…. Sebab aku masih lagi peringkat Beginner untuk 6 channel heli ni…. Masih belum master lagi remote controlnye…. So, terpaksalah pasang benda alah tu dulu sampai pandai…. Hehehehe….

Aku memang jenis sayang barang, lagi2 kalau banrang tu mahal harganye…. Itulah sebabnye aku cari juga sampai dapat box ini…. Kebanyakkan kedai kehabisan stok… So, aku booking dulu kat kedai…. Dan bila stok sampai diaorang akan call aku untuk collect….

Sangat2 penting bagi aku….. Sebab alatan heli ni sangat2 sensitif, sebelum heli tu rosak atas sebab kecuaian cara kita menyimpannye, baiklah aku spend sikit duit untuk membelinye…. Dan yang pasti heli aku terjaga dengan baik….

Macam nilah rupanye keadaan heli aku bila disimpan dalam box ini…. Memang box ni dicipta untuk heli yang bersaiz 450… So takde masalah untuk semua heli bersaiz 450…. Semua alatan mempunyai compartmentnye sendiri…. Ruang heli, ruang remote, ruang charger dan ruang beteri….

Macam tulah gayanye bila aku menjaga barang…. Aku akan pastikan semuanye terbaik dan mempunyai kualiti….. Kualiti kawal heli masih dalam peringkat pembelajaran lagi… Tak berani nak fly tinggi2… Tapi kalau 3 channel heli, takde masalah langsung….. Hurmmmmm…. Entahlah bilalah nak pandai ni…. Masa training takdelah….๐Ÿ˜ฆ