Alhamdullillah, syukur….. Semalam followers aku dah pun mencecah 800 orang…. Tak sangka juga sebenarnye…. Ada juga pembaca kat blog picisan aku ni… Blog yang tak seberapa…. Blog yang syok sendiri kadang2 tu… Kalau tak silap aku, blogger yang ke-800 aku adalah Blogger Nur Adilah….
Terima kasih dear…. Kalau korang nak tengok blog beliau boleh tekan SINI…. Sebenarnye bila follower bertambah ni, semangat untuk berblog juga bertambah…. Dan mungkin ada perubahan dengan cara aku berblog lepas ni…. Tapi tak terfikir pun lagi…. Kalau ada masih bermain2 di fikiran….  Insyaallah…