Salam 1 Malaysia semua…. Macamana dengan hujung minggu korang… Pasti banyak aktiviti yang berguna yer tak….?? Aku macam biasa berhujung minggu di Damansara… Menyiapkan kerja2 yang tak siap…. Hujung minggu kali ini aku jaga anak buah aku Raja Kecik a.k.a Harris… Sajer bawa budak berjalan2..
Tu yang kerja aku tak siap2 ni… Padahal hari Selasa ni dah nak pakai… Aduiyaiiii… Oklah itu jer yang aku nak mengarut…. Selamat bekerja…..
* Sorrylah…. Workstation aku tgh huru hara sebab banyak benor kerja nak disettlekan…!!!