Aktiviti Raja Kecik kalau dengan pakngahnye pasti ada sajer…. Makan buah oren pun boleh jadi…. Mula2 tu aku buat2 masukkan kulit oren tu dalam mulut, macam gigi…. Bila turn anak buah aku makan pulak, boleh pulak dia gigit nak buat sama….

Siap senyum tu…. Aduiyai… Takde kerja betul pakngahnye… Ajar budak bukan2…. Hehehehe…

Lepas tu yang kena marah, pakngahnye juga oleh wife aku…. Sebab dia yang tengah bagi Raja Kecik makan, budak tu pulak dah makan main2…. Hehehehe… Aku memang suka kacau budak2… Dari anak buah aku yang pertama sehinggalah budak kecik sorang ni….