Hari ini anak buah kesayangan aku sorang ni iaitu Melly dah mula Pra Sekolah nye… Cepat betul masa berlalu… Tahun ni dah nak masuk 5 tahun dah umurnye…. Bersekolah di area Kampung Penchala, dekat dengan office dan senang emaknye uruskan… Macamana dengan adik atau anak korang…??? Ada tak yang tahun ni mula bersekolah….??? Pasti ada kan…. Bolehlah ceritakan nanti… 
* Untuk Melly nasihat dari pakngah, jangan degil cakap cikgu dan belajar rajin2 nanti boleh ajar pakngah balik…. Nanti hujung minggu boleh bawak pergi Zoo Negara lagi dan lagi… Mamanye takyahlah panik sangat, engko dulu arwah abah dgn mak relaks jer hantar ke sekolah…