Selamat berhujung minggu semua… Malam tadi sajerlah terjah Youtube nak tengok apa ada yang baru… Biasalah macam2 yang ada… Lepas tu sajerlah nak dengar lagu Aishiteru dari Zivilia… Aku minat juga lagu ni sejak keluar kat Astro… Tapi yang memusykilkan aku bila aku jumpa pulak satu lagi video clip ni kat bawah ni… Korang dengar dan beri pendapat tentang lagu tersebut…. Ini dah macam teka-teki, yang mana satu keluar dulu, Ayam ker atau Telur….???

Lagu yang aku jumpa dalam Youtube versi Jepun…


Dan ini yang biasa aku dengar dan tengok dalam Youtube… Inilah persoalannye… Siapa yang ciplak siapa yer… Mungkin ada jawapan tentang perkara ini… Tapi bagi aku, kedua2nye aku suka…. Janji Aishiteru…..