Salam 1 Malaysia buat semua follower Chilabaey’s Spot…. Macam biskut pulak aku beberapa minggu ni…. Sibuk sikit dengan kerja2 yang perlu disiapkan…. Dalam masa yang sama aku juga mengikuti perkembangan terbaru Ajek Hassan iaitu bintang Youtube yang semakin berkembang bakat seninye… Walaupun low profile saje orangnye tapi mempunyai bakat terpendam yang baru hendak menyinar… Koleksi lagu2 covernye kebanyakkannye lebih baik dan lebih merdu dari penyanyi asal… Itu aku tak nafikan…

Yang aku nak ceritakan untuk entry kali ini, Ajek Hassan akan bersiaran di dalam rancangan ‘Jangan Tidur Lagi‘ pada 19 Februari 2012 iaitu Ahad ni…. Sepatutnye pada 12 Februari lalu tetapi dipostpone pada minggu ni… 2-3 hari lepas aku tengok promonye di TV3…. Pasti aku tidak akan ketinggalan…. Insyaallah….

Episod kali ini Ajek Hassan bersama tetamu Youtube  yang lain iaitu Shila Hamzah dan juga Ana Rafali…. Dua2 artis ni aku minat giler termasuk yang bakal menjadi artis tak lama lagi…. So, bagi yang pernah mendengar akan gerangan Ajek Hassan ini, bolehlah duduk di depan tv Ahad ini di TV3…..

Kredit buat : Admin Ajek Hassan (FB) akan gambar2 di dalam entry kali ini….

Bersama pengacara cilik di dalam rancangan ‘Jangan Tidur Lagi’… Apa sebab aku beriya2 mempromosikan ‘Jangan Tidur Lagi’ untuk minggu ini, nanti aku ceritakan dalam entry akan datang… Banyak cerita di sebalik entry kali ini…. Apa2 pun selamat maju jaya AJEK HASSAN… Aku sangat admired dengan nyanyian yang didendangkan walaupun lagu2 cover untuk artis lain…. Di bawah ni beberapa lagu secara live yang dinyanyikan olehnye di dalam Youtube…

Live : Menyintai Dari Tirai Kamar – Cover By Ajek Hassan

Live : Masih Terserlah Ayumu – Cover By Ajek Hassan…

Live : Medley Mungkin Terjadi & Relaku Pujuk – Cover Ajek Hassan…
So, Ahad ni jangan lupa saksikan ‘Jangan Tidur Lagi’ Bersama Ajek Hassan, Shila Hamzah dan Ana Rafali…. Kita kenali secara ringkas siapa Ajek Hassan sebenarnye….